Van időd…!? Majd holnap…

Budapest…

Észrevétlen gyorsasággal telnek a napok. Már három hónapja vagyok itt, s olyan, mintha tegnap érkeztem volna.

A vasárnapi prédikáció döbbentett rá arra, hogy már több mint négy hét telt el húsvét óta… Hihetetlen volt számomra. Hazatértem után, meg kellett néznem a naptárban… Igaz volt. Pár nap, s itt van pünkösd…

Hihetetlen játékot játszik velünk az idő.

Ezen gondolkodva, eszembe jutott Buddha egyik mondása: „Az a baj, hogy azt hiszed, van időd”…Igen…nagyon sokszor ezt hiszem, és szerintem te is azt hiszed, kedves testvérem, hogy van időd… Sokszor azt gondoljuk Pató Pál módra“Ej, ráérünk arra még!”. Vajon tényleg ráérünk…???

Azon morfondírozom, hogy húsvét óta hányszor gondoltam arra, hogy „még van időm, hogy holnap vagy valamikor máskor megteszem, amit elterveztem”? Legtöbbször azt mondogatjuk magunknak,majd holnap…

Majd holnap alázatosabb leszek…, majd holnaptól jobban szeretem felebarátomat…, majd holnap bocsánatot kérek…, majd holnap megbocsátok az ellenem vétkezőnek…,  majd holnap megszánom a rászorulót és segítek neki…,  majd holnap szebben beszélek szeretteimmel…, majd holnap nem bántok meg senkit…, majd holnap többet nevetek…, majd holnap tanulok a vizsgára vagy az érettségire…, majd holnap sportolok…, majd holnap aludni fogok…, majd holnap jobb leszek…, majd inkább holnap…

Azonban az idő hihetetlenül gyorsan múlik…,  és mi van akkor, ha már nem lesz időnk?

Reklámok

SZÓLJ HOZZÁ!

