Merre tartok?

Merre tartok?

Még nem tudom, ki vagyok,

Mit akarok, mi leszek,

S hova tartok?

Apám élet, anyám remény,

Testvérem a boldogság.

Nekem csak a szomorúság,

reménytelenség  eledelem.

Hol van e földi életben igazság?

Minden ember cselekedete gazság.

Álmosoly az arcokon, szép hang az ajkakon,

S csak a keserűség fájdalom az,

mi a jótettért jutalom?!

Háboroghatsz, mint a tenger,

Sikolthatsz, mint a szél,

Zokoghatsz, mint az eső…

De csak csendesen,

Ne hallja meg senki, főleg ne Ő!

Ő, a Teremtő, aki mindent teremtett,

Ő, aki tökéletes,

Ki teremtett rózsát, szerelmet, vért,

szeretetet, életet, embert….

Csak egyet nem: engem…

Nem tudom hova, merre megyek.

Nem találom a kiszabott utat.

Kiáltanék, üvöltenék: Valaki segítsen!

Nem merek…Elkaptak, elvesztem

életem csendes sírgödrében.

De most már, tudom ki vagyok!

Tudom mit akarok, mi leszek,

S hova tartok!

Hozzá, az igazságoshoz, a szeretethez:

Az egy, örök, igaz Istenhez!

Mellette békét lelek,

S hitemmel újjá születek.

Dénes Erzsébet

Merre tartok?” bejegyzéshez egy hozzászólás

SZÓLJ HOZZÁ!

